Uzlabota lietotāja pieredze
Veicot lietojamības testus, iegūst svarīgu atgriezenisko saiti no reāliem lietotājiem, kas ļauj identificēt un novērst dizaina trūkumus pirms produkta laišanas tirgū, tādējādi nodrošinot lielisku lietotāja pieredzi un mazāk klientu sūdzību.
Dizaina trūkumu novēršana
Lietojamības testēšana palīdz izvairīties no dizaina kļūdām, kas var radīt problēmas nākotnē, piemēram, testējot vietnes navigāciju, lai pārliecinātos par tās lietojamību, novēršot lietotāju pārpratumus un vietnes pamešanu.
Laika un naudas ietaupījumi
Dizaina trūkumu labošana pēc produkta laišanas tirgū var būt laikietilpīga un dārga. Identificējot šīs problēmas agrīnā stadijā ar lietojamības testēšanu, var ietaupīt gan laiku, gan finansiālos resursus.
Klientu apmierinātības paaugstināšana
Lietojamības testēšanas galvenais mērķis ir radīt labāku produktu, kas palielina klientu apmierinātību un lojalitāti, sekmējot pārdošanas pieaugumu un pozitīvu atsauksmju izplatīšanos.
Pieņēmumu pārbaude
Kaut arī dizainu ir veidojis visprofesionālākais UX/UI dizaineris, tas nevar 100% apgalvot, ka viņa izmantotie dizaina risinājumi būs visatbilstošākie noteiktām lietotāju grupām.