Sākums » Izstrāde » Biznesa sistēmas

Biznesa sistēmas

Excel, ir lielisks rīks. Kvalificēta lietotāja rokās datu uzskaiti, budžetu un finanšu analīzi var izveidot ātri un viegli. Tik viegli, ka kļūst grūti pretoties kārdinājumam visu vienkārši nokopēt uz citu lapu vai datni. Tomēr acumirklī, kad Excel datne ir nokopēta vai nosūtīta kolēģim uz e-pastu, tā jau ir datu kopija un tās datu aktualitāte jau var tikt ietekmēta. Tāpat ir ar piekļuves tiesībām, tās ir grūti kontrolējamas.

Pat vienkāršu biznesa procesu atbalstīšana ar Excel datņu apmaiņu agri vai vēlu noved pie tā, ka grūti saprast,  kura ir īstā datu versija, kam attiecīgais fails vai tā kopija ir pieejama.

Izplatītākās problēmas, izmantojot Excel:

  • Datu drošība – pilnīgi droši nav zināms kam ir pieejams attiecīgais fails;
  • Datu pieejamība – viens Excel fails var saturēt informāciju, kas nav paredzēta visiem;
  • Datu pārbaude – kļūdas izklājlapā ilgstoši var palikt nepamanītas;
  • Vairāki patiesības varianti – kura izklājlapa ir pareiza? Tava vai mana?
  • Dublēšana un datu atjaunošana – cik bieži jūs veidojiet rezerves kopijas? Vai esat pārliecināts, ka nekas nevar pazust?

Šo visu ir iespējams sakārtot un atrisināt izmantojot Oracle Application Express (APEX).

APEX ir izstrādes platforma, kas ļauj izveidot pielāgojamas, drošas uzņēmuma lietotnes ar pasaules klases funkcijām, kuras var izvietot jebkur.

Izmantojot APEX, var ātri izstrādāt efektīvas lietotnes, kas atrisina reālas problēmas un nodrošina tūlītēju vērtību. Platforma nodrošina iespēju radīt arī ļoti sarežģītas uzņēmuma uzskaites sistēmas.

Oracle ir bezmaksas datubāzes versija, kas satur APEX un kas ir instalējama uz jebkura servera, kā arī ir pieejams bezmaksas bāzes līmeņa beztermiņa Oracle mākoņu risinājums.